Holiday Invest

After Sales Service

Vårt arbete börjar egentligen först efter att du har köpt en bostad av oss. Vi vill då gärna fortsätta att erbjuda dig vår hjälp, det kommer att finnas många tillfällen där hjälp och råd både behövs och uppskattas. Vi finns alltid tillgängliga, svarar på frågor och hjälper dig tillrätta. Vi är din trygghet genom att ge en hög grad av service;

  • Vi hjälper dig att ordna ett turkiskt skattenummer som behövs vid öppning av bankkonto m.m.
  • Vi hjälper dig att ansöka om Tapu (lagfart) hos det lokala fastighetskontoret, och hjälper dig att se till att fastighetsskatten blir betald.
  • Vi ser till att du får abonnemang på vatten och el, och ordnar ett bankkonto med autogiro.
  • Vi hjälper dig att söka uppehållstillstånd om du skulle önska det.
  • Vi hjälper dig att hitta den bästa försäkringen för bostaden.
  • Vi ser till att du får all juridisk hjälp du behöver, och hjälper dig att upprätta ett testamente.
  • När det är dags för inflyttning spenderar vi några dagar tillsammans och besöker några möbel- och inredningsbutiker som vi har avtal med, vilket innebär att du kan erhålla goda rabatter vid inköp.
  • När möblerna är redo för att levereras, ser vi givetvis till att de kommer på plats.
  • Vi besiktigar alla bostäder, fångar upp eventuella felaktigheter, och ansvarar för att fel och skador åtgärdas.
  • Vi hjälper till med renoveringar om det behövs, och vi kan hjälpa att bygga om din bostad efter ditt önskemål.
  • Vi hjälper dig med bokning av flygresor, och med transfer till och från flygplatsen.
  • Vi hjälper dig att beställa städservice.
  • Vi hjälper till med försäljningen om du vill ha en större eller en ny bostad.

After sales-servicen ingår i priset, det är en självklar och viktig del av vårt arbete!

Kontakta oss idag!

Skapad av Level15